Serwis responsywny dla WCAG 2.0    24 235 55 77    |   
Panel klienta

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

 

  1. Nie działa mi internet/telewizja/telefon, co robić?

Usterki można zgłaszać od 10.00-18.00 pon-pt, sob.10.00-14.00 pod numerem telefonu 24 235 55 77.

  1. Jak szybko usuwane są usterki?

Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.

  1. Jaki jest czas oczekiwania na podłączenie Internetu?

Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.

  1. Wyświetla mi się komunikat o nieuregulowanej płatności, co teraz?

Na komunikacie po 60 sekundach zostanie uaktywniony przycisk „Zaakceptuj”. Po kliknięciu przycisku komunikat zostanie zamknięty, a usługa wznowiona.

  1. Gdzie sprawdzę stan swoich płatności?

Aktualny stan płatności można sprawdzić logując się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (E-BOK).

  1. Jak mogę się zalogować w Panelu Klienta?

Dane do logowania znajdziesz na swojej Umowie. Aby zalogować się, wybierz link na stronie głównej (górne Menu) lub wpisz adres bezpośredni – ebok.softnettelekom.pl. Jeśli potrzebujesz pomocy lub logowanie nie działa, zadzwoń do nas.

  1. Gdzie mogę sprawdzić numer konta do wpłaty?

Indywidualny numer konta bankowego do wpłat można znaleźć w E-BOK w zakładce Informacje lub na fakturze.